2 Şubat 2013 Cumartesi

eşleştirme oyunu;))

Etkinlik için serbest zamanda öğrencilerimin ellerini tek tek fotokopi makinesinde çektim. Fotokopilerin arkasına öğrencilerimin isimlerini yazdım. Fen-matematik etkinliğinde yukarıdaki şekilde fotokopileri yerleştirdim ve öğrencilerimde kenarlarda sandalyelerine geçtiler. Oyun oynayacağımızı ve bu oyunda hızlı olmak kadar dikkatli olmamız gerektiğini de hatırlattım. Öğrencilerimi iki gruba ayırdım. Sırayla gruplardan iki öğrenciyi seçerek(kız-erkek), kendi ellerinin fotokopilerini bulmalarını istedim. Oyuncular sırayla ellerini fotokopilerle eşleştirerek kendi ellerinin fotokopisini bulmaya çalıştı. İlk bulan oyuncunun oyunu kazanacağını ve bir yıldız alacağını söyledim. Tüm öğrenciler oyunu oynayıp, kendi ellerini bulduktan sonra gruplardaki yıldızları sayıp, kazanan grup alkışlandı. Oyun ardından  'Ellerimiz siyah-beyaz renkli  oldukları için çok mutsuzlar. Sizler ellerinizi rengarenk boyayarak ve onları mutlu etmek ister misiniz?' diyerek sanat etkinliğine geçildi ve eller süslendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder